Gözden Kaçırmayın

GQ Moda Dergisi: Sosyal Çevre Çeşitliliğinin Kişisel Gelişime Katkısını VurguluyorGQ Moda Dergisi: Sosyal Çevre Çeşitliliğinin Kişisel Gelişime Katkısını Vurguluyor

Küresel Bir Dayanışma Hareketi: Pembe At Yürüyüşleri
Ralph Lauren markası, kanserle mücadele misyonu kapsamında bu yıl da Londra, Cenevre, Madrid ve Tokyo gibi dünyanın farklı şehirlerinde binlerce çalışanının katılımıyla "Pembe At (Pink Pony) Yürüyüşleri"ni düzenledi. Etkinlikler, küresel bir dayanışma hareketi olarak marka çalışanlarını bir araya getirdi.


2000 Yılından Beri Süren İnisiyatif
Pembe At projesi, Ralph Lauren'in 2000 yılında başlattığı ve kanserle mücadeleyi desteklemeyi hedefleyen küresel bir sosyal sorumluluk girişimi olarak öne çıkıyor. İnisiyatif, başta erken teşhis, tarama programları, tedavi, hasta eğitimi ve yönlendirmesi olmak üzere kanser araştırmalarına yönelik programlara odaklanıyor. Proje, bu alanlarda faaliyet gösteren kuruluşlara kaynak sağlıyor.


Koleksiyondan Sağlanan Gelir Kanser Programlarına Aktarılıyor
Girişimin finansal desteği, özel olarak tasarlanan Pembe At koleksiyonundan sağlanıyor. Koleksiyondaki her bir ürünün satış fiyatının en az yüzde 25'i, dünya çapındaki kanser programlarına aktarılıyor. Bu yöntemle, tüketicilerin yaptığı alışverişler aracılığıyla kanserle mücadele çalışmalarına somut bir katkı sağlanması hedefleniyor. Marka, misyonu ve desteklenen projelerle ilgili detaylı bilgiyi paylaşmaya devam ediyor.