Gözden Kaçırmayın

Dolce&Gabbana Beauty, Sicilya'nın Arap Mirasını Kutlayan Yeni Parfümü TanıttıDolce&Gabbana Beauty, Sicilya'nın Arap Mirasını Kutlayan Yeni Parfümü Tanıttı

İtalyan moda evi Bottega Veneta, yaratıcı yönetmen Louise Trotter liderliğindeki ilk kampanyası "newbottega" için ünlü oyuncu Jacob Elordi'yi seçti. "What are Dreams" (Rüyalar Nedir) başlıklı kampanya, efsanevi fotoğrafçı Duane Michals imzalı bir fotoğraf serisi ve kısa filmden oluşuyor.


Gizemli ve Düşsel Bir Atmosfer
Kampanyada, Mayıs 2024'te markanın yaratıcı yönetmeni Matthieu Blazy döneminde marka elçisi seçilen Jacob Elordi, gizemli ve esrarengiz sahnelerde yer alıyor. Çekimlerde, sanatçı Duane Michals'ın imza stilini yansıtan sürreal ve rüyamsı bir atmosfer dikkat çekiyor. Elordi'nin yer aldığı kompozisyonlar, izleyiciyi düş ile gerçeklik arasındaki çizgiyi sorgulamaya davet ediyor.


Duane Michals'tan Yönetmen Yorumu
93 yaşındaki usta fotoğrafçı ve film yapımcısı Duane Michals, projeye dair yaptığı açıklamada, Jacob Elordi'nin kavrayışına dikkat çekti. Michals, "Jacob, yapmak istediğim şeyi anında anladı. Projenin büyüsü ve gizemi için tamamen hazır ve odaklanmıştı" ifadelerini kullandı. Bu iş birliği, Michals'ın sanatsal vizyonu ile Bottega Veneta'nın çağdaş lüks anlayışını bir araya getiriyor.


Louise Trotter'ın İlk İmzası
Kampanya, Louise Trotter'ın Eylül 2024'te tanıtılmasının ardından Bottega Veneta için hazırladığı ilk büyük lansman olma özelliği taşıyor. "newbottega" etiketiyle sunulan çalışma, markanın Trotter yönetiminde yeni estetik dilinin ilk ipuçlarını verirken, sektörde merakla beklenen yeni dönemi de başlatmış oldu.