Gözden Kaçırmayın
Hayley Williams ve Amy Lee'nin Spotify'da Yayınlanan Özel Görüşmesi Hayranlarla BuluştuKore Kurumsu'nun açıkladığı Kasım ayı verilerine göre, erkek grup üyelerine ait marka itibarı ölçümleri belli oldu. Sıralama, marka katılımı, iletişim, medyaya erişim ve topluluk farkındalığı gibi çok sayıda veri noktası analiz edilerek oluşturuldu.
BTS Üyeleri Önde
Listede ilk beş sıranın dördü BTS üyeleri tarafından alındı. Birinci sırada Jimin yer alırken, onu sırasıyla Jungkook, Jin ve V takip etti. Grup dünya çapında devam eden popülaritesini bu verilerle bir kez daha kanıtlamış oldu.
Efsaneler ve Yeniler Birlikte
Üçüncü sırada BIGBANG'in lideri G
- DRAGON yer alarak, ikinci nesil temsilcilerinin gücünü gösterdi. Yedinci sırada SHINee'den Minho'nun yer alması da bu durumu destekler nitelikte. Listede aynı zamanda, Wanna One'dan Hwang Minhyun ve NCT'den Doyoung gibi daha yeni nesil temsilcileri de ön sıralarda kendine yer buldu.
Dikkat Çeken Çıkışlar
Listede, Ekim ayında çıkış yapan TWS üyesi Dohoon'un 21. sırada yer alması dikkat çekti. Bu durum, yeni grupların da marka değeri sıralamalarında hızla yükselebileceğini gösterdi. Listede ayrıca Super Junior, EXO, SEVENTEEN ve HIGHLIGHT gibi köklü grupların üyeleri de boy gösterdi.






Yorumlar
Yorum Yap