Gözden Kaçırmayın

Double RL Markasının Yeni Polar Ceket Koleksiyonu Mağazalardaki Yerini AldıDouble RL Markasının Yeni Polar Ceket Koleksiyonu Mağazalardaki Yerini Aldı

Anthony Vaccarello'nun yaratıcı yönetmenliğini yaptığı moda evi Saint Laurent, parfüm serisine yeni bir üye daha ekledi. "Nocturnal Temptation" (Gece Vakti Cazibesi) isimli yeni koku, markanın kış koleksiyonuyla uyumlu olarak lanse edildi.


Jamie Flakon Tasarımı Öne Çıkıyor
Yeni parfüm, markanın ikonikleşmiş flakonlarından "The Jamie" tasarımı ile sunuluyor. Keskin hatlara sahip siyah cam şişe, altın renkli kapak ve logoyla birleşerek Saint Laurent'ın minimalist ve lüks estetik anlayışını yansıtıyor. Flakon tasarımının, markanın geceye dair olan stil kodlarından ilham aldığı belirtiliyor.


Koku Profili: Derin ve Cazibeli
"Nocturnal Temptation"un koku profiline ilişkin ilk izlenimler, buğulu ve derin notalar üzerine kurulu bir yapıya işaret ediyor. Parfümün, gece vakti bir cazibe ve gizem duygusu uyandırmak üzere tasarlandığı ifade ediliyor. Ürünün, markanın gece makyajı ve gece giyim koleksiyonlarını tamamlayıcı bir aksesuar olarak konumlandırıldığı öğrenildi.


Lansman Stratejisi ve Pazara Giriş
Saint Laurent'ın yeni parfümünün lansmanı, seçkin mağazalar ve markanın online kanalları aracılığıyla gerçekleştiriliyor. Ürünün, özellikle kış sezonunda yoğunlaşan sosyal etkinlikler ve gece yaşamına yönelik bir tüketici kitlesini hedeflediği değerlendiriliyor. Lansmanın, Anthony Vaccarello imzalı son dönem kampanyalarla aynı görsel dil üzerinden tanıtılması dikkat çekiyor.