Gözden Kaçırmayın

Euphoria Üçüncü Sezonundan İlk Görüntüler YayınlandıEuphoria Üçüncü Sezonundan İlk Görüntüler Yayınlandı

Dudak Bakımı ve Makyajı Bir Arada Sunan Yeni Koleksiyon


Tarte Cosmetics, 'Maracuja Juicy Vinyl Drip Lip Gloss' ve 'Lip Plump Liner' olmak üzere iki yeni ürünle dudak bakım rutinlerini renklendiriyor. Marka, yüksek parlaklık sağlayan bir dudak parlatıcısı ile dolgunlaştırıcı etkiye sahip bir kalemi aynı seride buluşturdu. Koleksiyon, dudakları besleyen içeriklerle formüle edilirken, tüketicilere sürpriz bir charm (anahtarlık) hediyesi de sunuluyor.


Yüksek Parlaklık ve Ferah Dolgunluk Vaat Ediyor


Yeni 'Vinyl Drip Lip Gloss', fırça uçlu aplikatörü ile dudaklara yoğun bir parlaklık kazandırıyor. Eş zamanlı olarak lanse edilen 'Lip Plump Liner' ise soğutucu etki gösteren ve yanma hissi yaratmayan bir formülle dudakları dolgunlaştırmayı hedefliyor. Bu iki ürünün birlikte kullanımıyla "dolgun ve parlak dudak" etkisi amaçlanıyor.


Peptit ve Hyaluronik Asit İçeren Besleyici Formüller


Ürünlerin öne çıkan özelliği, dudak sağlığını destekleyen bileşenlerle zenginleştirilmiş olmaları. Formüllerde, dudak kontürünü desteklediği belirtilen peptitler ve nemlendirici özelliğiyle bilinen hyaluronik asit yer alıyor. Ayrıca, markanın odaklandığı maracuja (passion fruit) meyvesi de dahil olmak üzere 10 farklı süper meyve özü içerdiği paylaşılıyor.


Çeşitli Tonlarda Renk Seçenekleri Sunuluyor


Koleksiyon, farklı tercihlere hitap eden çeşitli renk seçenekleriyle geliyor. Dudak parlatıcısı 'Pink Lemonade' (pembe limonata), 'Strawberry Milk' (çilekli süt) ve 'Melon Spritz' (melon kokteyl) tonlarında kullanıma sunuldu. Dolgunlaştırıcı liner ise 'Cool Mauve' (soğuk mor), 'Caramel' (karamel), 'Blushed Rose' (allı gül) ve 'Toasted Brown' (kavrulmuş kahverengi) gibi dört farklı renkte temin edilebiliyor.


Toplanabilir Sürpriz Hediye Kampanyası


Tarte, yeni dudak serisi için bir de promosyon başlattı. Koleksiyonu satın alanlara, toplanabilir 12 farklı çeşidi bulunan "sürpriz charm" (anahtarlık) hediye ediliyor. Bu kampanyayla tüketicilerde tekrar alma isteği uyandırılması hedefleniyor.